Miłość ślepa jest…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Od kilku dni nie mogę zaznać spokoju. Sonia nalega, bym w ramach rewanżu za wpis „Dlaczego za Niego wyszłam” rozsławił JEJ poczucie humoru. Dziś uległem.

Wszyscy, którzy mnie znają wiedzą, jak dużą domieszkę benzyny we krwi posiadam. Brak zacięcia motoryzacyjnego, jak również wsparcia ze strony Taty sprawiły, że zamiast wzorem rówieśników jeszcze przed maturą pędzić do ośrodka szkolenia kierowców, zwlekałem tak długo, jak tylko się dało. Na wszelkie docinki reagowałem w jeden sposób: – Gdybym po zrobieniu prawa jazdy miał możliwość regularnego jeżdżenia to zapisuję się w tej chwili. Ale nie mam, więc po co robić kurs, zdawać egzamin i chować dokument do szuflady? – pytałem. Większość dawała się przekonać, ale nie Sonia. Próbowała prośbą i groźbą – zebrało się tych prób chyba tysiąc (może tysiąc jeden). W końcu zaczęła  mnie wyśmiewać.

Gdy dwuletni kuzyn Soni bawił się przy nas samochodzikami, jego dumni rodzice mówili: – Pokaż gdzie w aucie siedzi tata. Chłopak błyskawicznie pokazywał miejsce przy kierowcy. Wszyscy cieszyli się sukcesami dziecka, a ja usłyszałem tylko złośliwy szept mojej Żony:

– U nas dzieci będą pokazywały na miejsce pasażera.

Gdy to nie poskutkowało to posunęła się krok dalej:

– Zobaczysz, dzieci będą się z Ciebie śmiały. Będą przychodzić i pytać: <<Tato, Ty ciamajdo, jeszcze nie masz prawa jazdy?>>

Wiecie co najbardziej uderza mnie w tych sytuacjach? Już wtedy widziała we mnie ojca swoich dzieci.

Poczucie humoru to jedno, ale dystans do siebie jest równie ważny. Zdarza nam się kłócić o porządek w domu. Walka idzie czasem na noże, ale po nocy zawsze przychodzi dzień. I właśnie któregoś pięknego dnia po takiej burzy Sonia przytuliła się do mnie i powiedziała:

– Przepraszam Cię Misiu. Wiesz, czasem moje koleżanki się skarżą, że facet bałagani, zostawia rolkę po papierze toaletowym w łazience… A ja im na to odpowiadam, że u nas jest na odwrót.

I jak tu po takiej nie posprzątać?

Mógłbym tak pisać i pisać w nieskończoność, ale właśnie do mnie dotarło, że nasz związek jest najlepszym dowodem na… odwrócenie ról płciowych. Dlatego w tym momencie mówię stop, bo nasze serwery chyba nie są gotowe na tłumy internautów szukających czegoś na temat gender.

3 thoughts on “Miłość ślepa jest…

Skomentuj

