Tata na posterunku

w co ubrac dziecko na spacer

Droga Żono

Spędziłem dziś niemal cały dzień z naszą córką. Poszło mi całkiem dobrze. Chciałbym Ci jednak zadać dwa pytania.

Co to jest kurkuma?

Bardzo się cieszę, że rozszerzyłaś Oli jadłospis, ale zostawianie faceta z zadaniem: przygotuj deser składający się z kaszy jaglanej, musu jabłkowego i jogurtu, doprawiony cynamonem i kurkumą… To chyba trochę za dużo jak na faceta, nie uważasz? Zanim przystąpiłem do przygotowywania „am-am” musiałem uzupełnić  swoją wiedzę na temat kurkumy. W każdym razie deser zrobiłem, Ola zjadła z apetytem. Ja też.  Czy wiesz, że kurkuma nazywana jest też ostryżem?

Czy dres pasuje do sukienki?

Faceci mają fajnie: wkładają dżinsy, koszulę i gotowe. Kobiety mają oczywiście trudniej, ale nie wiedziałem, że schody zaczynają się tak szybko. Miałem ubrać Olę w body, rajstopki i szarą kieckę (to ten ciuszek do kolan?) – ubrałem. Ale wychodząc na spacer postanowiłem dorzucić coś ekstra dla ogrzania nóg. Długo oglądałem zawartość jej szafy. W końcu zdecydowałem się na szare spodnie dresowe, które kolorystycznie idealnie pasują do sukienki. Ola nie narzekała, mnie się podobało, tylko ludzie jakoś dziwnie patrzyli. Ale nie denerwuj się, nie było ich zbyt wielu.

Oczekuję odpowiedzi, a nie pretensji czy żartów. Przecież radziłem sobie jak umiałem. Proszę doceń też to, że podczas Twojej nieobecności nie zawracałem Ci głowy telefonami i smsami.

Twój Mąż

PS To kiedy następnym razem zostawisz mi Olę?

Skomentuj

