Co powinna zrobić kobieta, żeby facet kupił jej biżuterię

bizuteria dla zony

Proporcje układają się dla mnie nad wyraz niekorzystnie. Mam już w domu dwie dziewczyny, a latem najprawdopodobniej dołączy do nich trzecia. Co będzie – strach się bać. Ukojenia musiałem poszukać na zakupach. Zgadnijcie, w czyim towarzystwie.

To nie jest nasz ulubiony sposób spędzania wolnego czasu, ale jak mus to mus. Niemal dwie godziny spędziliśmy w galerii handlowej. Najciekawsze było obserwowanie naszej córki. Czego się o niej dowiedziałem?

Rośnie nam mały Robert Korzeniowski. Kiedy Sonia wyciągnęła Olę z wózka, ta natychmiast rozpoczęła wędrówkę po centrum handlowym. To był całkiem długi spacer, w większości ubezpieczany przez rodziców, ale momentami zupełnie samodzielny. Ola odwiedziła sklep zoologiczny, gdzie po raz pierwszy na żywo zobaczyła „kic-kice”, czyli króliki. Równie żywe reakcje wywołały rybki  akwariowe. Potem wpadła na chwilę do sklepu z wyposażeniem wnętrz, by sprawdzić jakie w dotyku są materiały, z których robi się poduszki i narzuty (czyżby planowała jakieś zmiany w swoim pokoju?), a na koniec zahaczyła o jubilera.

To tylko utwierdziło mnie w przekonaniu, że Olunia kocha biżuterię. Do tej pory nie zdradzała swej fascynacji, bo przecież za łańcuszki, wisiorki i kolczyki noszone przez mamy, ciocie i babcie chwytają chyba wszystkie dzieci. Nasza Mała wprost nie mogła oderwać wzroku od witryn sklepowych. Trochę mnie to przeraziło. Chyba czas zacząć odkładać kasę 😉

Po zwiedzaniu jednego piętra przyszedł czas na drugie. I tu niespodzianka. Winda… zniknęła.

– Ej, jeszcze niedawno tu była – mówiła Sonia.

– To co się z nią stało? – żartowałem.

– Przepraszam, gdzie się podziała ta winda? – zapytała nieznajoma, potwierdzając wersję Małżowinki.

W końcu udało nam się ją znaleźć, a naszymi towarzyszami w podróży została para z dzieckiem, na oko w wieku Oli. Nasza Mała na własnych nogach, Oliwia, bo tak miała na imię dziewczynka, w spacerówce. Jak zawsze w windzie zapadła krępująca cisza, którą postanowiła przerwać… Aleksandra. – Cześć – powiedziała patrząc na koleżankę, a ja pękałem z dumy.

Wiecie co, chyba zasłużyła na swoją pierwszą błyskotkę 😉

3 thoughts on “Co powinna zrobić kobieta, żeby facet kupił jej biżuterię

Skomentuj

