Dziecko pakuje manatki

dziecko sie pakuje

W ostatnim czasie Ola zintensyfikowała atak na moje torebki. Ilekroć którąś zostawiłam w jej zasięgu, za chwilę widziałam mojego Bąbla ciągnącego za sobą ten cenny dobytek. Z mniejszej wyciągała uparcie telefon, portfel i dokumentację ciążową. Gdy dobierała się do większej, po prostu ciągnęła ją za sobą przez mieszkanie, aż jej nie dopadłam.

Doszłam do wniosku, że może czas na pierwszą torebkę. By upewnić się, po co mojej córce torba, wyszperałam silikonową, przezroczystą kosmetyczkę, którą otrzymałam w promocji razem z kosmetykami i dałam Oli.

Mała zniknęła z nią w swoim pokoju, a ja szykowałam obiad. Po chwili przyszła do mnie ciągnąc za sobą torbę. Wypełnioną po brzegi. Spakowała wszystkie drewniane klocki, jakie znalazła w swoim pokoju. Wyminęła mnie wlokąc to wszystko i skierowała się do swojego kącika w salonie. Tu zaczęła dokładać elementy zastawy dla lalek, kolorowe pomponiki i pojemniczki. Kiedy zobaczyłam, jak się spakowała, zaczęłam się po raz pierwszy zastanawiać, czy na pewno jej z nami dobrze.

A może… planuje wyprowadzkę?

 

torebka dziecka

Moje obawy pogłębiają się z dnia na dzień. Ola wymienia zawartość torebki. Lądowały w niej już między innymi bidon z wodą, łyżeczki i sweterek, a dziś pilot do telewizora, na który mówi „hoho” co ma oznaczać „halo halo”, bo myli go z telefonem. Jeżeli wziąć to wszystko pod uwagę, wersja wyprowadzki staje się jeszcze bardziej prawdopodobna.

Robię szybki rachunek sumienia. Czym jej podpadłam? Może ma mi za złe limity dziennie na biszkopty? Za krótkie w jej odczuciu wizyty na placu zabaw? Chowanie kredek, gdy zaczyna je obgryzać? Coraz rzadsze noszenie na rękach z powodu rosnącego brzucha?

Chwila, chwila… dokumentacja ciążowa… teraz to pakowanie…

Ojej… a może ona już WIE? Wie, że jej posiadanie rodziców na własność wkrótce się skończy?

Quo vadis, moje dziecko???

Skomentuj

