Do trzech razy sztuka

znikopis 1

– Misiu, wielka rzecz! Ola nauczyła się czytać! – powitała mnie Sonia. Natychmiast postanowiłem to sprawdzić. Usiadłem wygodnie w fotelu czekając na przedstawienie. Sonia wzięła do ręki znikopis i rozpoczęły się igrzyska.

– Co jest tutaj napisane?

znikopis mama

– Mama – bez namysłu odparła Ola.

– Brawo! A tutaj?

znikopis tata

– Tata – pewnie odpowiedziała nasza córka.

No, no – pomyślałem sobie. Zdolniacha z niej. Ja potrzebowałem trzech lat by nauczyć się czytać. Ale coś mi tu nie grało. Postanowiłem sprawdzić Olę na jeszcze jednym tekście.

– Olunia, powiedz tacie co jest tutaj napisane.

C+M+B 2014

– Mama – radośnie wykrzyknęła Olcia.

Wiadomo, że żaden facet nie zastąpi matki. Ale trzech to już co innego.

Skomentuj

