MA-MUSIA

mamusia

Gdy po raz pierwszy poczułam chłód Twojej delikatnej skóry na moim brzuchu.
Gdy przestałaś płakać i spojrzałaś mi w oczy, zdziwiona tym wszystkim, co przed chwilą się wydarzyło.
Gdy miałaś pięć miesięcy i na moje pytanie, czy mnie kochasz powiedziałaś znienacka „taaa”.
Gdy wtuliłaś się we mnie z płaczem po szczepieniu.
Gdy zapytana, gdzie jest mama, wskazałaś mnie tłustym paluszkiem.
Gdy podzieliłaś się ze mną biszkoptem, który tak bardzo Ci smakował.
Gdy wołałaś mnie rano śpiewnym głosikiem ze swojego łóżeczka.
Gdy płakałaś w nocy, bo coś złego Ci się śniło i zasnęłaś uspokojona w moich ramionach.
Gdy zbierałaś w sobie odwagę by zrobić kilka pierwszych kroków i wpaść w moje ramiona.
Gdy przyniosłaś mi swojego ulubionego pluszowego misia.
Gdy przybiegłaś się przytulić.
Gdy ufnie podałaś mi swoją rączkę na spacerze.
Gdy po raz pierwszy powiedziałaś już nie mama, a mamusia.

Nie da się zliczyć tych chwil, kiedy dałaś mi poczuć, że jestem Twoją mamą. To dar, którego nikt mi nie odbierze.

Skomentuj

