Mamma mia!

taniec01

To jedna z nielicznych rozrywek, jakie mi zostały. Kiedy dzieci już śpią, przychodzi pora na relaks. A tego wieczora okoliczności mi sprzyjały.

Gdy przykryłem już kołdrami moje chrapiące dziewczęta, posprzątałem ich walające się po podłodze zabawki i z grubsza ogarnąłem salon, rzuciłem się na kanapę. I tu spotkała mnie miła niespodzianka: obok mnie leżał pilot od miniwieży. Pamiętając, że wcześniej w ciągu dnia, podczas drzemki Aleksandry, słuchałem swojej nagranej w latach młodzieńczych składanki, chwyciłem zmieni arkę i wcisnąłem „play”. Spodziewałem się tam Blink 182, Red Hot Chili Peppers albo Piaska – już nie pamiętam. Płyta ruszyła i usłyszałem…

„Kiedy musisz umyć ręce…”

Niczym rybak w „Starym człowieku i morzu”, rzuciłem pod nosem: – Agua mala…

No bo ile można… Każdego dnia po kilka razy DJ Ola raczy nasz dziecięcymi przebojami ze składanki „The Best Kids… Ever!”. A jest na tyle bezczelna, że jak „przypadkiem” w wieży znajdzie się inny CD, to natychmiast żąda: – Olusia chce inną płytę!

I piłujemy „Starego niedźwiedzia”, „Pana Tik-Taka” czy „Pszczółkę Maję” do znudzenia, które niestety u Oli jeszcze nie nastąpiło.

 

Kilka dni później Ola ponownie podeszła do wieży. Z głośników (jeden z nich nota bene został uzupełniony ostatnio ciastoliną) popłynęły znajome takty.

– Co to za piosenka??? – zapytała ekspresyjnie ni z tego, ni z owego Ola. – Nie wiem! – odpowiedziała sobie po chwili zastanowienia.

Ale ja wiem! To pewnie „Zielone żabki”, „Domisie na dzień dobry” albo „Kuku, Titou”!

„A gdy usłyszysz kuku, wiosną gdzieś…” to uciekaj czym prędzej, gdzie pieprz rośnie 😉

PS Dziś wieczorem sam zaproponowałem żeby coś puściła. Co na to Olusia?
– Nie „Tik-Tak” – tym razem zaskoczyła swoim wyborem.
– Może „Honey, honey”? – zaproponowała słodkim głosikiem.
Natychmiast sięgnąłem na półkę po ścieżkę dźwiękową filmu „Mamma mia”. Słuchaną w tym tygodniu tylko nieco rzadziej od dziecięcych szlagierów.

Skomentuj

